середа, 2018-12-19, 4:24 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Полтавської РДА

Меню сайту
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 179
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховної роботи

Кішінець Ольга Андріївна - методист з виховної роботи

Працює на посаді з 2014 року.

Життєве кредо: «Тісним співробітництвом досягти позитивного результату»  

   Вважає, що сьогодні одним із провідних, центральних завдань на шляху розвитку та гуманізації суспільства є вдосконалення процесу виховання його громадян. Сучасну систему життя та відносин потрібно формувати на ґрунті розвитку загальнолюдських цінностей, нової моралі, принципів гідної поведінки у різних сферах суспільного життя, формуванні громадянина – особистості, яка ідентифікує себе з Україною, активно включається у суспільне життя, захищає свої права, інтереси, переконання, виконує обов’язки, керується у своїй поведінці демократичними принципами.

 

 
 

Організація виховної роботи у навчальних закладах району:

«Майбутнє творимо сьогодні»

Виховна політика в районі:

- Організаційно-методичне забезпечення виховної діяльності закладів освіти здійснюється  відповідно Програм:

«Системи виховання учнівської молоді на період до 2012 року» 

«Основних орієнтирів виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» 

«Молодь Полтавського району».

- Навчально-методичне забезпечення виховного процесу дошкільної, загально-середньої та позашкільної освіти дітей, підлітків і молоді району проводиться  згідно з визначеним річним планом роботи РМК, річним планом роботи РМО заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів та класних керівників.

- Науково-методичне забезпечення здійснюється через інформування педагогів науково - методичною та спеціальною  літературою соціально-психологічного, правового, суспільно - політичного характеру, спрямоване на об'єднання інформаційної діяльності для покращення загальнокультурного рівня працівників, вивченні ППД, підвищенні професійного рівня та педагогічної майстерності вчителів.

Система виховної роботи спрямована на розв'язання проблеми:

«Створення умов освітнього середовища для самовизначення та самореалізації особистості, шляхом впровадження інноваційних технологій у виховному процесі»

Зміст і напрямки діяльності:

-  надання реальної дієвої допомоги педагогічним кадрам району у підвищенні їхньої педагогічної кваліфікації та фахової майстерності, активізації творчого потенціалу кожного вчителя;

-  аналітико-діагностична діяльність щодо виявлення кращих зразків ППД, його вивчення, узагальнення, розповсюдження;

- організація різновидів методичної діяльності (індивідуальних, групових, колективних), які забезпечують різні рівні підвищення кваліфікації педагогів у міжкурсовий період, згідно зі структурою, визначеною на навчальний рік;

-  науково-методичне забезпечення системи виховання на основі інноваційної діяльності;

-  організація та проведення  масових заходів для учнів та педагогів;

-  експертна оцінка якості та результативності виховного процесу в закладах освіти району, видання авторської продукції.

Структура організації методичної роботи:

1. районне методичне об'єднання заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів, класних керівників; 

2. постійно діючі семінари-практикуми;

3. групові та індивідуальні консультації;

4. дискусійно-педагогічні клуби, творчі групи;

5. постійно-діючі виставки, конкурси, акції;

6. огляди новинок психолого-педагогічної літератури;

7. інноваційні проекти.
 

Науково – методична проблема на  2014- 2015 навчальний рік  РМО заступників директорів  з виховної роботи, педагогів-організаторів, класних керівників : «Підвищення рівня вихованості учнів як шлях до створення успішного виховного середовища».

Мета: Створити оптимальне  виховне середовище для розвитку здорової, інтелектуальної , творчої особистості,  яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Завдання:

1)Проведення моніторингу рівня  вихованості учнів на початку та в кінці навчального року;

2)Розроблення індивідуальних та групових корекційних заходів(програм) для підвищення рівня вихованості учнів  та проектування нвчально- виховного процесу ;

3)Підвищити рівень професійної майстерності педагога щодо використання ефективних методів та прийомів корекційно-розвивальної  роботи.

4)Узагальнення кращого передового педагогічного досвіду щодо підвищення рівня вихованості учнів.

Очікуваний результат: удосконалення системи організації навчально- виховного процесу та здійснення диференційованого підходу до учнів з різним рівнем вихованості, забезпечення  особистісно-орієнтовного  підходу до особистості кожного учня; прогнозування  близьких  та віддалених  результатів  виховної діяльності; обґрунтування  вибору  змісту та методів виховання, підвищення рівня професійної майстерності педагогів  щодо використання ефективних методів та прийомів корекційно-розвивальної  роботи, поширення кращого передового педагогічного  досвіду  щодо підвищення рівня вихованості учнів.

       По закінченню терміну роботи над проблемою колектив учасників РМО видає методичну розробку по теоретичним і практичним аспектам роботи над проблемою.
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz